Ju duhet ti kushtoni kujdes të veçantë dietës tuaj. Ekspertët thonë që duhet të hani më shumë barishte sesa mish.

Nuk po themi që të bëheni vegjetarianë, por të jeni më të kujdesshëm me dietën tuaj.

Të qenit vegjetarian nuk është domosdoshmërisht opsioni më i mirë për të gjithë, pasi 20% prej nesh do të sëmuren nëse ndjekin këtë dietë. Por për një pjesë të konsiderueshme, pra 80% do të ishte mbrojtja më e mirë ndaj sëmundjeve kronike.

Një ndryshim i rëndësishëm midis dietave me bazë bimore dhe dietës perëndimore është se ata vazhdimisht demonstrojnë më pak raste të kancerit.

Hulumtimet e publikuara në Journal of Nutrition sugjerojnë se ne kemi nevojë për ushqime të plota nga toka, që sigurojnë antioksidantë natyralë. Është vlerësuar se 1/3 e të gjitha vd ekjeve nga kanceri në Shtetet e Bashkuara mund të ishin parandaluar nëpërmjet një diete me bazë bimore.

Hulumtimi i kryer në Universitetin Loma Linda studioi 70,000 pjesëmarrës dhe gjeti raste me numër më të ulët të kancerit tek pjesëmarrësit vegjetarianë, kunddrejt pjesëmarrësve jo-vegjetarianë. Shkaktari që mendohet se nxit kancerin është mishi.

Pse baza bimore është themelore për humbje peshe:

Kohët e fundit, një studim mbi humbjen e peshës zbuloi se vegjetarianët humbën peshë afër 200% më shpejt se sa grupi i kontrollit.

Studimet kanë vlerësuar se mbi 22.8 milionë njerëz (10 përqind e të rriturve amerikanë) janë vegjetarianë dhe peshojnë 3-20% më pak se ngrënësit e rregullt. Për të ulur kolesterolin dhe shanset e përhapjes së sëmundjes së diabetit, ju sugjerojmë këtë dietë dy ditore:

Dita 1

Mëngjes

Proteina, 1 banane, 2 lugë gjalpë bajame

-Supë me thjerrëza, sallatë me kastraveca e domate

Drekë

Sanduiç vegjetarian, sallatë me fara kungulli, mollë

-Avokado, 1 banane

Darkë

Perime të ziera

Dita 2

Mëngjes

Proteina

-Mollë, 1 filxhan lëng luleshtrydhe, 1 kastravec

Drekë

Sallatë e madhe me zarzavate

-Fasule të përziera dhe lakër

Pas stërvitje

Gjalpë bajame

Darkë

Perime, fasule dhe avokado

-Sallatë me spinaq

Para gjumit

Proteina, arra